Helyszín: Daruka-Bárány rezidencia
Résztvevők száma: 6 - 5 ember és 1 macska
Névszerint:
1. A kissé illuminált bárd legenda: CZ
2. Izgága szárnysegédje: Sneer
3. A Csirkés szerepében: Bones, a csirke-üzlet fényesen ragyogó csillaga
4. Mocskos Harry leszármazottja, a.k.a Dirty Nesire: Andoron
5. Az idő és a mindenség teljhatalmú ura, alias KM: Daru
6. A mindig útban lévő vörös ördög: Garfield, a macska
Dátum: 2010. Október 17, Vasárnap, 11:00
A játék kicsit nehezen indult, mivel legendás és tiszteletben álló bárdunk az éjszaka túl sok nőnek csavarta el a fejét és túl sok unikumnak csavarta ki a nyakát, így egy picit még illuminált volt. De az alvó főhöst remekül alakította, míg hű társai hülyére röhögték magukat.
Íme a termésünk, ennél többet nem is kell mondanom :)
Poénok
Az egyszerűség kedvéért:
KM: Daru
JK1: Bones
JK2: CZ
JK3: Sneer
JK4: Andoron
1. Kezdés előtt, tisztázva a karakter-követelményeket...
Bones: Mivel lehet jönni? Komoly parti lesz?
KM (Misi) - viccből: Csak ősi fajok, első szinten.
Bones: Mamutfenyő?
2. A karakter alkotás megkezdése...
Bones próbálja elkölteni a 12 aranyat, amint a karakterével elkészült. Végül úgy döntött, hogy ez pontosan fed majd 400 csirkét (végül kétszázat vett) és egy társzekeret.
Tipikus mondat a fogadónál: "Nah, etesd meg a lovam, meg a csirkéket!"
Tipikus mondat harcnál: "Kiterelek 40 csirkét..."
3. Később, még mindig csirke...
JK2: A nagy számok törvénye alapján legalább egynek van ODja...
JK1: Jah, mindegyik: csip-csip... egy meg: CSIIIPP!
4. Miután a csirkékből igen nagy üzletet csinált...
JK1: Olyan nincs, hogy valami nem csirke...
5. Miután JK1 megkapta stilszerűen a Csirkés becenevet, választott fegyvert is: tollasbuzogány.
6. Az évszakok szépségei
KM: nos akkor most, nyá... hm, tav...
JK2: Nem lehetne, hogy ősz legyen? Akkor minden hal el... az olyan szép...
JK1: Nem jó, akkor szénát kell szedni a csirkéknek, tavasszal csak kicsapatom őket a mezőre.
7. Az értékek tisztelete
JK4 száll fel a szekérre, mert JK1-et lestoppolta, mivel a lova kidöglött alóla.
JK1: Várj, ne oda ülj!
...és arrébb teszi a tojásokat.
8. Örök életű szabály: ne adj nevet a lovadnak és ne nyomtasd ki a karilappal!
JK4 megalkotta a karakterlapját, és mivel úgy gondolta, a nevek nem fognak változni, kinyomtatta a karilapot a lova nevének beírásával. A ló neve SZIL lett... volna, ugyanis a játék kezdésével KM lap elkér: - A lovad összerogy alattad, és elkezd szenvedni...
Remek. Szóval ló megdöglik, de a név marad. Így született az ötlet, hogy legyen a következő ló neve: SZILaj, így nem kell kitörölni. Ha ő is megdöglik, akkor SZILAJta, SZILAJTAlan, SZILAJTALANos, SZILAJTALANOSy, és végül: 3. Gróf Szilajtalanosy Ede.
Így született meg az anekdóta:
- Mióta játszotok?
- Nézd meg a lovam nevét...
9. Ha egy üzlet beindul...
JK4 bárd, hangszere szájharmónika, amire rá is zendített a csirkés szekéren ülve, így született meg az ynevi kiszállítás első példája: szájharmónika + csirkés kocsi: Family Frost!
10. Félrebeszél a szentem...
KM: Látod hogy a messzeségben egy öregasszony terel egy kecskét, csipp-csipp...
JK1: Hadd segítsek, mekk-mekk...
11. Városka, bárd első dolga rendbontani, majd visszarohan a szekérhez. Csirkés elég szegényesen próbálja igazolni, hogy nincs köze az egyénhez..
JK1: Nem is ismerjük egymást.... Vedd le a cuccod játulról!
12. Kereskedőút
Paraszt ingyen utat akar a városba.
NJK: Álljanak meg! Látom üresen megy a kocsi...
JK1: ...Kránba.
13. Félrebeszél a szentem 2
KM: Nem tudod megszattyogni (saccolnit akart mondani)
14. Anekdóták
Nagy közmondás született, mituán a gladiátor a kocsmában több női egyed kedvére is tett:
"Nem zörög a haraszt, ha nem korg a paraszt!"
És végezetül pár félreszólás:
"Lőpörgyár" by Daru
"Kostapocsi" by Sneer
2 megjegyzés:
Hah, bárcsak magusozhatnék én is. :) Évente kb 1x, nagyon max 2x van ra lehetőségem, feltéve, hogy eljutok táborba. :(
De ahogy látom, ti sem nyomjátok túl gyakran. Hiába, öregszünk. :D
Az előző én voltam. :)
Megjegyzés küldése